Oh, sometimes I get a good feeling.

Förlåt för dålig uppdatering men har inte haft nåt att skriva om ärligt talat, haha! :)

Idag har jag vart på prao hela dagen! De är typ skolans obligatoriska prao, halva dagen på matan och halva dagen på städet. Så jag har stekt laktos-pancaakes ;), skurit lök, skalat potatis och skurat golven i två byggnader, torkat damm, städat en toalett osv. Men har vart en rätt bra dag! Fast nu är jag galet trött och har sjukt ont i benen. :(
Och imorrn äre fredag vilket innebär att efter imorrn äre heeelg! Den här veckan har gått dunderfort verkligen! :d
Har även fått en tid för min ablationsbehandling om några veckor, ska berätta mer om den sen. Apglad över de för nu ska jag bli frisk i hjärtat! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0