Pleasure and treasure.

men usch. :( Inte lämpligt att jag ska bli förkyld såhär innan operationen. Men dock en vecka kvar så nu är jag rädd om mej själv som att jag vore av glas för att inte bli mer sjuk. Så har stannat hemma två dagar för att kurera mej 24/7 så jag har en chans att bli frisk fram till operation. :)
Men har vart ute på en liten promenad ikväll och pratat me bruur på telefon så nu känner jag mej bättre och då taggar vi skola imorrn. :)
Sen plockar jag me mej en massa arbete hem på fredag som ska göras under kommande veckan eftersom de blir en skolfri vecka för mej nästa vecka. Kommer må piss ärligt talat när jag slutar me medicin (sen tidigare erfarenheter) och sen drar jag iväg på operation på onsdag och blir borta nån dag på sjukhuset. Så blir till att jobba på hotellet, hemma osv. :)
Goodnight sweethearts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0