That kind of music just suits my soul.

Tjoho! :)
Nu sitter jag hos pappa och har de allmänt mys. Sitter och spelar lite musik och chattar, har gjort en hel del den här morgonen. Jag har städat undan julen här i huset (tacka gud för de, så less på jul nu, blää!), möblerat om på rummet lite och brottats en del me Troy som nu ligger och är helt utslagen haha! :)
Tänkte ju ta lite provskytte idag men de är smällkallt, -19 typ så jag blir faktiskt bara inne idag tror jag. Lika bra att hålla sej inne och sysselsätta sej me lite annat. Ska nog städa upp lite mer här, en hjälpande hand uppskattas alltid av föräldrar!
Ikväll ska vi äta go'mat, bilder kommer säkert om jag kommer ihåg de, haha. ;) Har en tendens att va väldigt tankspridd men skyller på tonåren, hohoo. (a)
arkivbild, jappjapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0