Woopwoop.

Nu sitter jag hos pappis och kollar på tv lite. :)
Hostan börjar bli bättre och inatt har jag nog sovit de jag behövde få tillbaks efter 5 nätters dålig sömn, varav en me bara 2.5h. :( Så jag får bara typ två-tre hostattacker/dag nu och de är skönt så man hinner återhämta sej lite!
Imorrn tar jag min sista hjärtmedicin, Emconcor, i livet förhoppningsvis. Känns skönt och känns som en nystart liksom, som att jag ska få ett nytt hjärta typ. :) Dock gruvar jag mej lite inför måndagen när jag inte ska ta nån medicin och dom dagarna jag inte äter nån fram till operationen. Jag brukar må väldigt dåligt utan medicinen. Men jag hoppas att jag fixar de bra ändå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0