Älskade vänner.

Jag är av mitt hela hjärta så lycklig och glad jag kan bli, när jag tittar över axeln och ser min "mur" (som jag kallar de) me mina fina vänner, som står bakom mig i allt vad jag gör. Stöttar mig genom svåra beslut och frågor, genom alla glada stunder & gör mina kvällar/dagar, påminner mig om hur bra jag är när jag själv inte inser de. Som kan ge mig tårar i ögonen av hjärtelycka eller av skratt. 
Dessa är verkligen guldkorn bland alla jordens människor och som är handplockade till just mina. Där kemin stämt och där dom har blivit mina som alltid står vid min sida. 
Och de här är all min lycka över att Ni är just mina, hur ska jag föra över min tacksamhet till er? Om ord bara kunde beskriva kärleken till er så skulle de ändå inte va nog. 
 
Jag älskar er, mina & bara mina hjärtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0