New in.

I förrgår så drog jag till stan en sväng och hade de allmänt mysigt, en dag för mig själv. :) Sprang runt på stan och fikade, åt en mysig lunch, shoppade satan och hade de bara bra rent ut sagt, haha! :) Fick med mig de mesta som jag skulle ha och här är lite pix på de!
Sen på kvällen kom jag hem me bussen och käkade lite kycklinggryta som mamma gjort och sen for jag hem till pappi och Troy. Så har vart där i två dagar och haft de kul! Dock blev de inget övningsskytte me .22'an eftersom de är så sjukt blåsigt och kallt så äre ingen jakt på gång så står jag över att skjuta i kallväder. ;)
Funderar på att än en gång göra en ny header, blir ju aldrig nöööjd. :(









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0