Dag 23 - 10 saker jag vill göra innan jag fyllt 30.

Jag är ju en brud me galet mycke framtidsdrömmar må jag säja & här kommer några av dom som jag (enligt rubriken) ska uppfyllt innan 30-årsålder! :)
Fotograferat en nära väns bröllop.
Skaffat mitt egna lilla underverk (gärna flera) med en som jag tycker väldigt mycket om.
Sett Paris fina Eiffeltorn & tillbringat en weekend på Frankrikes alla gator & torg.
Tagit hand om tusentals sjuka människor & gjort deras liv något bättre för var dag.
Gjort denna fina och betydelsefulla tatuering.
Blåsa runt i denna vackra bil på Sveriges alla vägar på sommaren.
Kommer just nu bara på 6 saker, men har sjukt många andra drömmar oxå! :)
Klicka på bilderna för källa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0