Starting over.

Känner att jag hamnat i en liten svacka i livet. En svacka där jag inte längre gör sånt jag tycker om, där jag inte tar hand om mig själv längre och bara inte är mig själv överhuvudtaget. Vart så otroligt trött i nån vecka också allt pga det här. Ibland hamnar man i svackor, livet ÄR en berg-och-dalbana och ibland tar rollercoastern med sig Dig i dom allra djupaste dalarna och ibland känns bara livet grått och trist.

Därför ska jag nu börja om. Starta om på nytt, duvet. Blogga mer, fota mer, finna inspiration, ta en ta-hand-om-mig-själv-dag i helgen, sova så mycket jag kan och äta så mycket god frukost på sängen jag bara orkar. :) Det här är livet.
nu börjar jag om. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0