Dag 15 - Mina drömmar

Jag har ganska många drömmar faktiskt. Här är några av dom!
 
Jag vill prova på så mycket jag bara kan inom vården. Jobba på olika avdelningar/ställen och utbilda mig så länge jag bara kan. Några är; ambulanssjukvården, akutsjukvården och förlossningen. 
 
 
Jag vill få friska barn och ha kraft att uppfostra dom lika bra som jag blivit. Kunna se på dom som vuxna senare och se att dom gör nytta i samhället och gör rätt val me lite hjälp av mig. Jag hoppas också att ingen av dom ärver mitt hjärtfel.
 
 
Jag vill bo i ett stort hus lagom långt utanför byn; perfekt jaktmark men ändå inte för långt till affärer. Stora fönster och ljusa rum. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0