Praao, wtf.

Prao'n går faktiskt riktigt bra för att skryta lite. ;) Är dööödstrött efter varje dag iofs men är så galet kul och känner mer & mer att de är de här jag vill syssla me! Har dom senaste två dagarna vart på en avdelning me sjukt mysiga äldre och surrat på & skrattat me dom och idag gick jag me en arbetsterapeut. Imorrn kommer jag gå me två sjukgymnaster och sen rullar de vidare me sjuksköterskor och sånt. Fyfan, så bra. :) 
Passar mig som handen i handsken de här! 
Nu äre bara lite fika, surra me mammi, kanske ta en dusch & fixa inför imorrn. 
Den enda som saknas nu är mitt ♥, eftersom ingen av oss hinner träffas den här veckan troligen. Gaah, blir galen utan honom!
 
Puuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0