Trååkiga jag

Har inte hunnit me nån bloggning och dag-för-dag-listan har gått per tidsinställt så tråkiga jag har inte hunnit me att blogga nåt. :( Men nu är jag på gång igen! :)
Har haft fullt upp me prao och sånt. Men hade jättekul på praon verkligen! Känns att de är de här jag vill hålla på me i framtiden och att jag hamnade på rätt plats. :) 
Första dagen efter lov/prao va helt okej. Cirkelträning på gympan och man har börjat återuppta allt jobb och kommande prov idag. 
Sitter och tar de lugnt me Troy och pappa nu i soffan. :) Har världens abstinens för nåt inne i tv'n har tydligen brunnit upp inatt så de luktade bränt och bilden är borta. Haha, sjukt hur beroende man är av att bara ha tv'n på i bakgrunden. Meen, kör på radion så länge! ;)
 
Puuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0