Dag 1 - Presentera sig själv

Ja, jag heter Rebeckah. 
15 år & bor i en liten miniby i mellersta Norrland me min mamma på veckorna & pappa på helgerna. 
 
På veckorna går jag skolan (9an) och umgås me mina bästaste brudar LooL o Lisen (Lovisa och Lisa) och mitt hjärta, Oskar. På helgerna åker jag till pappa ellr så är jag hos mamma och umgås me kompisar. 
 
Mina intressen är : shuffle, jaga, spela gitarr/bas/sjunga, umgås me dom viktigaste personerna i mitt liv. 
Mina bästa kompisar är LooL och Lisen men oxå Rasmus och Philip som finns på mer ellr mindre avstånd. Och såklart mitt hjärta, Oskar. 
 
Bloggen är oxå ett intresse och som levt i 3 år. 
Tränar oxå; längdskidor & löpning. Längdskidor är mitt liv på vintrarna! 
Har börjat träna precis som jag vill sen jag opererade mitt medfödda hjärtfel i januari -12 och det är huur skönt som helst! 
 
Ja, de va väl en bråkdel av mig. :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0