Dag 3 - Mina föräldrar.

Ja, mina föräldrar är bäst såklart.
Nä, men..
 
Mamma Agneta.
Bor me henne på veckorna och hon är väldigt kul. Ibland så kul att hon blir jobbig. ;) Men vi har oftast väldigt roligt tillsammans, hjälper mig me alla sina erfarenheter hon samlat på sig på 45 år. Speciellt kring relationer och tonår. Precis sånt man behöver i vår ålder!
Hon lagar väldigt god mat, tvättar alltid me väldigt goda tvättmedel, skrattar åt samma filmer om och om igen, älskar sina mjukisbyxor, har världens bästa hårkvalité (tack mamma!) och gillar nötter. 
Jamen, de är morsan de! ♥
 
Pappa Mikael.
En otroligt jaktengagerad människa och en ta-hand-om-person så de bara skriker om de. Är mån om alla nära och kära och mina kusiner älskar honom, likväl som jag gör. Vi jagar tillsammans, har samma humor och skrattar tillsammans me pejlingen i handen tills vi får magknip! 
Han gillar att göra pannkakor till frukost, svär över alla dåliga skurmedel han svabbar golven me, är oteknisk som ett kylskåp, gillar tatueringar och är bättre än bäst på att kryddmixa i mat.
Jordens roligaste man och pappa. ♥
 
 
Ja, trots att skilsmässor, sjukdomar och oerhört tunga stunder har legat över er och mig så älskar jag er så förbannat mycke och slår mig varje dag va jag egentligen skulle göra utan er. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0