Ytligt och perfekt

Har funderat lite på hur jag uttrycker mig och visar vem jag är i bloggen. Och även hur andra uttrycker sig i den här bloggvärlden. Jag känner själv att jag kan vara väldigt ytlig ibland i bloggen, finns inte så mycke humor ellr variation. Ingen reality i de hela. Mest vad som vart positivt på dagen osv. Visst är de bra att va positiv och så, men vi har även dåliga dagar? Alla har, även jag. 
Bilder manipuleras och redigeras till dom blir perfekta. Defekter som vi har, talas aldrig om. T.a.b.u kallas de. Jag har massor av defekter, knepiga saker och konstigheter som dyker upp på mig dagligen men som aldrig kan skrivas om me en gnutta humor i de hela. 
Och allt de här ytliga visas ofta som jäkligt perfekt. Jag kan bli avis på andra som bloggar ellr facebook-updates som alltid har så perfekta liv. Hittar alltid på kul saker, formulerar sig så bra ellr som alltid umgås med "dom bästa".  
Men hur ser baksidan ut av de hela? 
 
Ändå har jag valt att inte ha en deppig blogg. Men ändå vill jag bli mer personlig, visa den här humorn som jag vet att folk uppskattar hos mig. Visa mer sidor hos mig och sätta lite guldkant på bloggen. 
De här är bara funderingar idag, men som imorgon kan bli handling. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0