Dag 15 - Något som är väldigt viktigt för mig

Träning.
Vi använder träning för olika saker; viktnedgång, karriär, för att må bra, bygga en snygg kropp. 
Jag började träna som mest precis innan min hjärtoperation för jag visste att ju starkare mitt hjärta va innan desto bättre skulle de gå att komma tillbaka till en hyfsad fysisk form efteråt. Även innan min operation hade jag de väldigt stressigt att hinna me sjukdomen och skolan och då var promenader och löpning väldigt viktiga punkter för mig. Och sen dess har träningen varit ännu viktigare för mig. Allt från längdskidor som är de absolut bästa jag vet, till löpning, simning & styrketräning. Att knäppa på mig skidorna och kämpa mig igenom ett par kilometer ellr att springa me musik i öronen är en befrielse från mig och de får mig att ladda batterierna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0