Det måste kännas i ditt hjärta på riktigt

For till gymmet efter skolan igår me flisan för första gången på tuuusen år, ellr ah snarare första gången jag va där frivilligt sen operationen snarare. Usch, jag hatar verkligen gym men får nog övertyga mig själv om att de ger bra styrketräning iallafall, haha! For hem till mamma & åt middag och lite sånt. Sen spenderade jag kvällen hos Wilmis me mina brudar, kollade på skräckis, brottades me tre hundar och hade de bra, haha! :) Så tack för kvällen bruds! ♥
Nu har jag precis kommit hem från träning me klassen inför vårshowen. Svettats som aldrig förr av all dans & skrattat så jag fått nästan ont i magen, haha! Men känns att de kommer bli asgrymt de här. :)
Lite hemgjord pizza på de här så!
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0