Första dagen

Klev upp 5:45 imorse för att ha god tid på mig att äta frukost & fixa iordning allt, gillar att ha mycke tid på morron så jag kliver hellre upp lite tidigare! :) men de tar också ut sin rätt så just nu är jag nästintill halvdöd, haha..
Vi fick scheman, lite papper som ska fyllas i & informationsblad o sånt. Kollade på klassrummen, träffade 2orna & 3orna o lyssnade på när rektorn o några fler pratade, kommer inte ihåg vilka de va haha. Men har haft en riktigt bra dag faktiskt :)
Ha vare ut en sväng me mina muppar som blivit 9or idag, dom ha blivit så stor helt plötsligt, hihi! ♥
nu lägger jag mig & kollar på en film innan de blir nattitime för mig, punkt slut.
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0