Listat & klart.

 
10 saker du vill göra innan jag dör: Besöka Paris & London. Få 2-3 friska barn, utan mitt hjärtfel. Lära mig teckenspråk flytande. Gifta mig och vara mer än nöjd med min klänning. Testa allt jag är nyfiken på att jobba med inom vården. Ta ett sommarvikariat på SJ. Ta körkortet & göra en massa roadtrips med bra kompisar. Lära mina barn att jaga. Skaffa en stövare, schiller eller hamilton. Bo en hel sommar i husvagn på camping när jag är pensionär.
 
9 saker om dig själv: Har svårt för att skriva och prata samtidigt. Älskar att få andra människor att må bra när dom är ledsen. Har lätt för att prata med nya människor. Jag har läsglasögon för jag ser sjukt dåligt på nära håll. Jag smsar hellre än ringer. Har bloggat här sen 2009. Jag har åkt längdskidor sen jag var 6 år och jag älskar det lika mycket än idag. Jag kan inte åka skridskor. Jag är dålig på att handla kläder.
 
8 sätt att vinna ditt hjärta: Bry sig. Gilla att överraska mig. Ha humor. Få mig att känna mig uppskattad och ge mig komplimanger. Få mig att känna mig accepterad som jag är. Gilla att kramas. Lyssna på mig om jag är ledsen.
 
7 saker du ofta grubblar på: Framtiden. Mina betyg. Hur andra uppfattar mig. Hur bra jag egentligen presterar i olika saker. Olika val jag gör. Hur jag kommer bli som mamma. Mina vänners olika problem.
 
6 favoritprogram: Snooki & JWoww, Cityakuten, Morgan & Ola-Conny - en stark resa, Mia på Grötö, Greys Anatomy, Solsidan.
 
5 saker du aldrig skulle vilja göra: få cancer, dö tidigt, få en allvarlig skallskada, bada i Döda havet, mista ett barn/en nära vän.
 
4 saker du köpt den här månaden: en jacka, redbull, glass, en tröja.
 
3 sätt att få dig att le/skratta: ge mig en komplimang, öppna dörren för mig, ramla haha..
 
2 gamla favoritlåtar: Dum av dig - Daniel Adams Ray. Higher - Taio Cruz, Kylie Minogue.
 
1 sak folk inte visste om dig: Jag ville söka till ungdomsmilitären men får inte för mitt tidigare hjärtfel.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0