#lucia

den sugiga uppdateringen under veckan beror på att jag legat i feber mer eller mindre sen i tisdags, vilket ha vare helt otroligt drygt.. hade väl ändå tur som haft hjärtat på besök sen i onsdags så fick snålskjuts hem me han idag så nu är jag hemma hos mammi. ha kollat på lucior på tvn, skolan & såklart mina finisar på folkan ikväll. fikat i massor idag så nu är jag less på allt som ha me lussebullar o pepparkakor att göra, haha!
mår lite bättre ikväll så de va skönt att kunna gå o kika på lucian iaf. :)
nu sitter jag i sängen & lyssnar på musik o kollar på lite telefoner, kommer utan tvekan införskaffa en ny efter jul, vill bara kasta min nuvarande åt.. ja, nåt väldigt varmt ställe!
 
/r
 
bjuder på den här bilden bara för att jag saknar jakten så himla mycke.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0