bappelsin me vitamin

Är hos mammi nu en stund & väntar på att pappa o kicki ska komma o hämta mig. 
Hade andra delen av nationella proven i svenska idag, som alla andra 9or i Sverige. Apigt drygt må jag säja och har nog aldrig haft så ont i benen o man fick ju träsmak i rumpan rent ut sagt, haha! Men tror de gick ganska bra för min del. :) 
Sitter just nu & kollar på Greys och äter apelsiin! När jag kommer hem till pappa ska jag plugga massa matte och packa gympakläder inför imorrn. Känns verkligen att man inte får tid till nåt annat än plugga, äta och sova. Skulle tagit lite bilder till bloggen oxå men får lägga de på hyllan tills jag har tid, helt enkelt. :)
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0