energi

Hade så mycke energi igår till annat att jag helt enkelt inte hade tid att blogga, haha! Pluggade, toppade håret & for sen upp o åkte skidor en sväng. Blev dock bara ett varv för de gick sååå tungt, blötsnö och bakhalt på vissa ställen, haha usch! :)
Haft en skön dag idag, slutade för ca en timme sen så nu sitter jag bara & kollar på tv o funderar på att äta nåt snart. Känns som förkylningen håller på smyga sig på även mig igen, verkar inte räcka med att jag va dunderförkyld för ett tag sen & att 6 andra i klassen ligger hemma o är sjuka i allt möjligt. Kräksjuka (pray to god i don't get that far!), förkylningar, feber, blindtarm/körtlar (blöh!) osv. Men.. februari = vabruari!
Har bara lite matte att göra ikväll så i stort sett blir det här den första pluggfria kvällen på ett bra tag, så skönt! Men man kör järnet nu sista veckan för nu taggar man looooov! ♥
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0