remember what i said, you had it all

Gick hem före lunch, har ju haft konstant huvudvärk i snart en vecka så skolsköterskan och dom flesta ordinerade faktiskt att jag ska va hemma & vila för att bli frisk igen. så är de att ha virus, men hatar de.. Hann iallafall göra klart samhällsekonomi-provet & eng. glosförhör, så har inget som är ogjort nu. :) Kröp ner i Ziperallen och tittade på TV me mamma när jag kom hem & har bara suttit vid datorn och försökt sova några gånger. Har så svårt att sova på dagarna men känns att jag behöver sömn inatt, så kommer stanna hemma imorrn oxå för att få sova och få bort huvudvärken. Inte värt att sitta & pressa sig på skolan me huvudvärk o göra en massa dåliga prestationer iallafall, bara för att va där liksom.
 
Sitter & lyssnar på musik nu och försöker bara vila. :) 
Mer bloggning ikväll!
 
/r

Kommentarer
Postat av: Monica Westin

Hej på dig !
Jag är också drabbad av virus, nu för andra gången
på tre veckor med feber och hosta. Det enda som gäller är att vila och hålla sig inne i värmen.
Krya på dig, förstår det är jobbigt, då du vill så
mycket. För mig som är pensionär är det ju lättare.
Kram
Monica

2013-02-21 @ 10:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0