Still going strong

Efter 2 dagar på sjukhuset med massa undersökningar, CT-skallar och MR, blodprover, neurostatusar och hela baletten är jag äntligen hemma! Tränade att gå själv hela första dagen och andra dagen så fort jag vilat lite och tror faktiskt de hjälpte väldigt mycke att jag kom tillbaks så snabbt att börja gå igen. Svårast va väl ändå att ta sig hem me busstider o hela helvetet, gaah.. Tycker man borde få bättre hjälp av "samhället" när man är precis utskriven från sjukhuset, sjuk & förkyld o inte helt återställd att kunna gå flera hundra meter snabbt som tusan. Men till slut tog vi oss hem! Duschen var verkligen efterlängtad kan jag säja! 
 
Sov 12 timmar inatt & sen har jag käkat frukost, legat i sängen en bra stund o kollat på film osv. Så känner mig utvilad. :) Väldigt skönt att få sova i sin egen säng och inte en kall, hård sjukhussäng.. 
 
Hur som helst kunde man inte hitta vad de här berodde på men teorier fanns, förkylning i kombination med ansträngning är ju inte bra utan att säja för mycke. Mår dock mycke bättre idag, går och rör mig själv, har nästan fått tillbaks känseln i vänster sida fullt ut & vafan.. solen skiner ju! :)
-30 idag, men va gör de när man kan sitta inne och vila sig & inte ha några som helst krav på saker för dagen. 
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0