tisdag morgon

Blev en rätt lugn dag igår, hade ingen gympa eftersom jag hade utvecklingssamtal så kunde sitta & dricka en kopp kaffe efter lunchen o skriva lite. :) utvecklingssamtalet gick bra, några förbättringar men annars ligger jag faktiskt väldigt bra till!
for upp & skulle ha skidträning men kom inga ungar för dom va sjuk så åkte ett par varv själv sen kom pappa & kicki o hämtade mig. Så vi åt glass & kollade på familjen annorlunda igår! :)

är snart på väg till skolan för ännu en dag av workwork! ska fara & köpa en ny jacka efter skolan, eftersom min dragkedja har pajjat ihop totalt, gaah..

/r



Kommentarer
Postat av: REBECCA

Hej! Följ jättgärna min hemsida via facebook också, vi har gjort ett bloglovinbyte tidigare så tänkte att du kanske var intesserad? Nyheter kommer upp hela tiden. Skulle vara underbart snällt om du spred vidare den på tex fb också, med tanke på att jag själv inte har något fbkonto som jag kan dela vidare med mina vänner. Skulle uppskattas :) Kram Rebecca på missrebecca.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0