tjingerigedingding

skulle simma imorse men mådde så fruktansvärt illa o hade halsbränna så väntade bara på att jag skulle kräkas på nåns fötter.. väntade även på att magsjukan skulle va hos även mig nu. men som tur va så blev de bättre när jag gått hem & legat en stund o knastrat novalucol! Hade även tagit ledigt halva dagen för att åka o titta på ett boende inför gymnasiet. så jag, pappa & christina for dit o kika & jag kan säja att de kändes inte så bra.. ett litet rum me få tillgängligheter. kanske är man kräsen & bortskämd men jag vill trivas o bli lugn när jag kommer hem & när vi även har ett andra alternativ att ringa på tycker jag absolut vi gör de! :)
hann även fynda två tröjor innan vi åkte hem så jag är helnöjd!
Har precis duschat & krupit ner under en filt i onepiecen & här stannar nog jag ikväll!

/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0