Killekill i maggropen, nu stänger jag dagboken

Haha, grym rubrik..
Haft en helt okej dag på skolan idag me, skönt me håltimma & kortdag. sånt gillar vi! :) men vi är helt klart värda de efter att ha gått på mycke övertid förra terminen, åkt mycke till andra skolor för att ha lektioner osv.. 
For ut & tränade en sväng ikväll & sen har jag vart hos faster och druckit lite kaffe o surrat me henne en stund. :) Nu sitter jag & mammi och tittar på Mia på Grötö. hon är bara för grym! ♥ 
ska lägga mig & kolla på nån film sen o sova, är ganska trött. Funderar på att dra mig till stadion imorrnkväll oxå, kändes lite för lat för de ikväll hehe. 
Sleep tight.
 
/r
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0