Proud

Ja, idag har dagen tillbringats i stan som jag skrev i förra inlägget här under! På vägen stannade vi till vid en sportaffär och jag fick gå in och prova en skiddräkt som jag även kikat efter på nätet. När jag står i provrummet så säjer pappa åt mig att den är min, yaay! Så himla glad & så himla snygg. ♥ (bild kommer imorrn)
Så när jag kom hem till mammi käkade jag lite mat hon sparat till mig o så. Sen piggnade jag på mig och blev så sjukt peppad på att inviga skiddräkten och provköra skidorna att jag tog mig upp på spåret.
Avverkade mina första kilometrar efter operationen! Gick ganska tungt och har ju tappat all jäkla kondition och muskelstyrka sen jag opererade mig men jag kämpade mig igenom ett par kilometrar och jag är så himla stolt & glad!
Äntligen fick jag kliva ut på spåret och staka mig fram, som jag längtat! :) En grym känsla att åka iväg backe efter backe. (och trotsa mitt hjärtfel)
 
Imorrn blire kortdag & sen - helg! Funderar på att dra ut mina brudar imorrn kväll & hitta på nå skoj. :) 
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0