Put your hands up in the air

Hann inte blogga nåt igår, måste haft fullt upp! For iallafall till pappa igår efter skolan, åt god mat och kollade på Gladitorerna på kvällen. Egentligen är jag en totaldissare när de gäller Gladiatorerna men måste säja att jag ändrade min uppfattning lite om de igår. Va ju grymt spännande när man väl fatta va allt gick ut på, haha! 
Tog sovmorgon imorse vilket va huur skönt som helst, känns som jag vart död inatt. Så ska de va efter en hel skolvecka.
Har vart ute & åkt lite skidor på skoterspåret, äntligen! va mycke mildare idag så klart att jag drar på mig skidorna & sticker ut då! :) Kastat in lite ved, kollat på film o så. Ska äta snart, duscha & bara ta de lugnt ikväll tro jag. :) 
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0