Sing with me where sky never ends and clouds lift us up

Jag har mest fördrivit dagen me att ligga under en filt och titta på TV. såg även nån presskonferens imorse om att nån jämställdshetsminister ellr nåt skulle avgå. Blev en massa snack om de på TV om just hennes avgång och jag hade aldrig sett människan tidigare, haha.. Antingen är jag väldigt dåligt insatt i sånt här ellr så visas dom inte så mycke förrän de händer nåt sånt här, avgång osv. :)
 
Känner mig iaf betydligt bättre & piggare nu än imorse! Har tagit mig en dusch, fikat lite me faster & kusin och ska bara se på tv och sova tidigt ikväll. :) Laddar inför morgondagen me föreläsning & möte me idrottsföreningen! 
Skulle kört igång skidträningen för småbarnen ikväll men är ju -22 -23 nu så de va ju bara att glömma, plus att jag inte hade vart laddad för att köra nån skidträning ikväll efter att ha legat o sjukat mig hela dagen.
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0