uuuah

gjorde min sista arbetsdag igår, kändes sjukt tråkigt att lämna alla söta gamla & all kul personal! fick ett fint kort iaf av personalen innan jag gick :)
sen på kvällen hämtade Wilma mig så åkte vi till flisan o fixade till oss lite inför kvällens dundrande, hade jättekul! bra folk, många man inte sett på flera år, så de va jättekul! :)

kom hem rätt sent så när jag vaknade kring 12 klädde jag på mig & käka o sen följde jag me faster ut o plocka hjortron, fick ihop ca 1,5 l iallafall :) precis när vi kom hem börja de dundra o blixtra, uuuusch, är så åskrädd! blev bjuden på middag hos faster o kusin sen, trevligt värre & god mat :)

imorrn kommer moster me familj o hälsar på o sen följer jag me till mormor o är me henne ett par dagar. full rulle, men sånt gillar vi! :)

/r


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0