Sorry!

Förlåt för den dåliga uppdateringen men har verkligen varit fullt ös, medvetslös sen förra veckan me allt! Bjussar på examensbilder i inlägget här ovanför, :) alla va sååå fina, bara de fick en ju att börja gråta ännu mer haha! Väldigt fin & känslosam avslutning hade vi även fast de va så dåligt väder, klassfest på kvällen vilket va superroligt! :) 
Ägnat helgen åt att vara med kompisar, sova & bara ta de lugnt, inte helt fel. 
Imorse åkte jag på kurs inför mitt sommarjobb i vården, riktigt kul & intressant kurs, lärde mig en del iaf och mycke kunde man redan :) haha, låter som jag skryter eller nå men tycker de gör sig självt att man får en del erfarenhet & kunskap om man varit i vården en del tidigare!
Tror jag ska ta en sväng förbi faster ikväll! :)
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0