Dag 4 - Mina passioner

Mina passioner är absolut längdskidor, utmaningar & att få andra att må bra fastän de är nästintill helt omöjligt.
 
Jag har åkt längdskidor sen jag va 6 år och jag älskar de lika mycke idag som jag gjorde då! Att jag dessutom fått möjligheten att i vinter ha skidträningar för dom som är lika gamla som jag va när jag började åka, är helt grymt! Få visa och lyfta fram sporten, visa hur kul de är egentligen :) Att knäppa på sig skidorna & staka sig fram, kämpa fastän man tror att man inte orkar mer, ♥
 
Jag gillar att utmana mig själv. Göra saker som jag aldrig trodde att jag kunde & som andra aldrig trodde att jag kunde göra. De kan va allt från småsaker i vardagen till att göra drastiska saker. Känslan efter man klarat nåt man aldrig trodde man skulle klara av är helt oslagbar! 
 
Få andra att må bra fastän de är nästintill omöjligt är en drivkraft. Att jag kan göra skillnad & att de jag säjer o tycker, gör skillnad för nån annan. :) Haha, låter som värsta klyschan och gamla erfarna tanten, men har stött på måååånga såna här situationer där jag hjälpt till & lyckats i 95% av gångerna! Helt otrolig känsla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0