förkyld

Dagen har rullat på bra trots att jag känt att jag liksom börjat bli förkyld, lite hostig o snorig men tänkte 'de går väl över'. Så får man nån sån där kraft från ovan så man tokåker en halv mil på skidor på gympan i "snöregnet" på typ en halvtimme. De fick jag minsann sota för, för när jag kom hem frös jag som en gris & värsta hostattackerna. Fan å, :( Hoppas på att de bara är nån tröttreaktion som går över! :)
La mig & titta på film när jag kom hem, käka middag & sen for jag till faster och hämta nå papper jag skulle ha. :) Så nu sitter jag & kollar på Ullared me mammi men ska snart krypa ner i sängen igen o kolla på nån film. Skönt att inte ha nå plugg en sån här kväll när man känner sig lite krasslig, behöver duntäcket & lite tända ljus nu! :)
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0