Hemma

For kring 12 idag & hälsade på min kusin, smådryg resa men helt klart värt de! Har inte träffat henne på ett bra tag :) Fick se hennes hus, for runt och kollade lite där hon bor & åt kebabtallrik innan vi for hem! For även & tände ljus på farmors grav på vägen hem. ♥ Graven känns inte som nån stor ellr viktig plats för mig faktiskt för jag har så mycke farmor inom mig och med mig. Får alltid höra att jag är så lik farmor.
Imorrn ska jag för första gången i mitt liv sola solarium, haha! Wish me luck! ;) Hoppas bara på att jag inte kommer hem & ser ut som en tomat eller liknande.. 
Ska nog kolla på nån film ikväll & värma upp mig, va vansinnigt kallt ute!
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0