Onsdag

Började dagen me att försova mig, haha yaay.. Vet att jag vaknade och stängde av klockan, tänkte att jag bara skulle ligga en stund till men INTE somna och de va ju precis va jag gjorde. Flög som en raket upp ur sängen när mamma kom in 7:15 och undrade om jag va vaken, haha! Kastade i mig frukost, klädde på mig & fixade mig och drog iväg till skolan. som tur var hann jag dit i tid + att jag kom ihåg att ta me allt jag skulle ha! 
Haft en lugn dag och efter skolan for jag ner me några brudar och tränade på lite saker inför showen. Shufflade och tycker faktiskt de går bättre och bättre fastän jag har en hel del kvar att träna på! 
Ikväll ska jag bara kolla på TV, kanske ta en snabbdusch & sen sooova. :) 
 
/r
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0