ouffh

Har varit iväg på klassmötet, surrat lite om vår kommande vårshow i maj; vad vi ska göra, vilka som ska göra vad osv. :) Jag ska fixa biljetter & affischer, designa & trycka dom + att jag ska shuffla en kort stund! SJÄLV såklart och har inte shufflat på typ ett halvår nu. Gaaah, är nervös! Blir hårdträning dom här två månaderna då för att få de att se snyggt ut.. ;) Så om du som läser detta oxå håller på me shuffling, kommentera tips här nedan! Tar emot alla jag kan få! :) 
Har tagit mig en dusch & ska börja packa lite smått ifall jag ska fara till pappa & christina imorrn ellr om de blir på lördag, inte riktigt bestämt än! :) Hade boksamtal idag på svenskan, vi va tre st som hade läst varsin bok och jag hade läst "Hon går genom tavlan, ut ur bilden" av Johanna Nilsson. Så skulle vi samtala om böckerna, hitta likheter osv me en lärare som lyssnar bredvid aaand.. alla vi tre låg på en ungefärlig A-nivå! Wihooo!
Ska kika lite på film innan jag lägger mig för natten för imorrn äre - fredag! ♥
 
/r
 
nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0