Starta kroppsrensning

Vaknade kring 11 imorse, fyfasen va jag njuter av varje sovmorgon jag har! :) men skulle nog ändå inte vilja ha de såhär jämt, haha! 
Kom på igår att de va längesen jag gjorde en kroppsrensning så tänkte att jag gör de idag! Jag brukar göra de kanske en gång var 3:e månad ellr så (beroende på om jag hinner och kommer ihåg).
Kroppsrensningen innebär att man dricker flera flera vattenflaskor en hel dag, lite nu och då, kanske en klunk var 5:e/10:e minut ellr så. Hela dagen ända tills man går och lägger sig. Jag tycker de känns så skönt att ha rensat blodomlopp, njurar och nyttjat hyn me en så enkel grej! :) Förra sommaren gjorde jag det och märkte verkligen skillnad på min hy, så prova de! 
 
/r

Kommentarer
Postat av: Matilda Johansson

Hej gud vilken fin blogg du har! kolla gärna in min blogg, har just nu en frågestund som du kanske vill fråga nåt på! skulle vara kul!
kram

Svar: åh tack så mycke! :) ja, de ska jag fundera på!
kramen!
Rebeckah

2013-03-08 @ 20:37:41
URL: http://maatildajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0