effektiv söndag

hade en otroligt mysig kväll igår med A, de gjorde min helg!  idag klev jag upp runt 11 o grejade lite mat o sånt, sen satte jag igång o baka lussebullar! ha inte provsmakat än utan ska ta en kopp glögg o lussebullar ikväll till solsidan tänkte ja :) ha även hunnit me att laga middag, blev inte så avancerad mat idag dock; stekt korv med sallad o en macka, haha! tog ett träningspass så nu ha jag dödat armarna lite o ska snart hoppa in i duschen! :)
imorrn blire skola igen, hade gärna vare kvar en vecka till på hemtjänsten dock.. menmen, ska bli kul o komma tillbaks till alla oxå! :)
 
/r
 
hade tänkt visa en bild på mina "snygga" lussebullar men internet ville inte samarbeta idag..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0