omedveten bloggpaus

tog en bloggpaus utan förvarning, hihi. nä men tänkte att jag ska knåpa ihop ett inlägg här innan jag slår igång en film o titta på :) den här veckan ha bestått av mycke surr, bearbetning och en massa positiva ladda-batteriet-grejer, så nu ska vi väl fixa veckorna fram till jul!
sov hos andreas i förrgår o igår, mys! ragga runt på byn o va lite fyllechaffis igår, lyssna på asdålig gammal musik & dampa, haha. men mysigt o få va me mitt hjärta i 2 dagar :)
ikväll ha jag hälsa på båda fastrarna & umgåtts me kompisar, riktigt kul kväll! ha precis käkat en gomacka som mamma gjort till mig när jag kom hem så nu ska jag nog klicka runt lite innan jag lägger mig o kollar på nån film :)
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0