bad update

ha vare lite dålig uppdatering här men helgen ha tagit upp min tid så jag ha helt enkelt inte haft tid att blogga någe, o så vare me de! :) 
åkte hem till mammi på fredagmorgon eftersom jag hade vare febrig hela natten & morgonen. så mådde inge vidare den dagen. på lördagen blev jag feberfri så min helg ha bestått av att umgås me min pojk, lollo & ante, åkt bil/epa osv. sjukt härlig helg! :)) 
igår kom jag & pojken min hem, lagade lite middag åt oss. blev en otroligt avancerad middag; potatismos & köttbullar, haha! sen låg vi mest bara & mös o kolla på tv, prata me lollo & ante i telefon tills vi somna, haha. :) 
dagen idag ha vare helt okej, kom hem runt 13 o strax därefter kom pojken min hit & så käka vi middag, surra lite o lata oss. nu ha han dragit iväg på nåt möte men kommer hem om ett par timmar så jag ska passa på att röja undan lite här & duscha medan! :)
 
/r
 
himlarns, va ja tyck om dig människa. ♥ 

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du skaffat kille? :)

2013-10-14 @ 19:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0