skallebank

hade ju så sjukt ont i huvet igår & inte va de bättre imorse hellr, dunkade i huvet så fort jag rörde mig. :( tog en ipren o la mig o sov en stund så nu känns de lite bättre i alla fall, bara jag tar de lugnt :) lite synd att missa hlr'en men få ta igen de nästa år förhoppningsvis!
ha iaf vare ute på en promenad men me den här huvudvärken gör de ju inte saken bättre att de är så fruktansvärt ljust ute direkt.. aja, fått lite frisk luft iaf!
gjorde lunchkorv & bandspagetti (de heter säkert nå annat men jag kallar dom här runda pastanystanen för bandspagetti, haha!) till lunch så nu ha jag käka de och även hunnit fixa lite här hemma. :) ska fortsätta me o städa lite ikväll om de känns bättre.
imorrn väntar orientering o lite vårdämnen & på kvällen få jag hit brudarna på mat, ska bli grymt kul! :))
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0