Dag 5 - En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig själv

bild i repris men är nog den nyaste jag har på mig för min telefon dampar ju så går inte att föra över..
 
1. Jag är intresserad av religioner och tycker det är jättekul att läsa och lyssna på andra som berättar om sina religioner!
2. Jag blir sällan arg men blir jag arg, blir jag riktigt riktigt arg haha!
3. Jag har en sned käke.
4. Ingen får störa mig när jag tittar på ett riktigt bra program för då blir jag väldigt irriterad, haha.
5. Jag har ett medfött hjärtfel som är opererat men troligen kommit tillbaks igen.
6. Jag hatar att köpa kläder, blir helt vilse i pannkakan om vad jag passar i och inte.
7. Jag älskar parfymer.
8. Jag har lätt för att halka ur bra vanor och komma in på dåliga vanor.
9. Jag hatar att diska, över allt annat..
10. Jag har ett stort mjukt duntäcke som jag älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0