dan efter alla hjärtans dag

fick en liten söt överraskning när jag kom hem från praktiken i torsdags, en allahjärtansdagpresent i förskott typ!
så de gjorde mig väldigt glad, hihi! :))
fick även en liten söt nalle o ett kort av sötaste elin, en blomma o choklad av mamma :) plus att hon beställt pizzeria-mat till mig när jag kom hem så jag hade faktiskt inte alls en så tokig allahjärtansdag ändå!
gjorde sista dan på praktiken igår, helt sjukt att jag vare där en månad! kändes faktiskt tråkigt att gå därifrån, kommer sakna alla och vissa lite extra mycke som man lärt känna bättre. men nu väntar skola igen!
snart ska jag fixa mig lite o sen fara & fika me elsa o Mimmi på nya caféet, ska bli mysigt :)
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0