otroligt olägligt just nu

just nu verkar de va nån högre makt som inte vill mig väl.. inte nog me att jag varit/är dunderförkyld hela den här veckan så vaknade jag imorse av att jag hade nästan inte alls ont i halsen längre utan bara bihålorna som är knas, yes! men.. så klev jag upp o käka frukost, fick fruktansvärt ont i örat (längesen jag hade så ont!) och vips så slår de lock för örat och de är bara att konstatera att jag har öroninflammation! förbannat, på ren svenska.. så nu äre till o äta ipren kontinuerligt idag & spraya näsan så svullnaden lägger sig lite o hoppas på de bästa! ska ju ut på apl på måndag ju :(
ha nyss käkat lunch i alla fall, så ska snart hoppa in i duschen tänkte jag :)
 
/r
 
bara för att jag längtar efter sommar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0