we always dreamt about this better life

ha haft nästintill fullt upp idag! vaknade runt 11, klev upp o käka frukost, duschade o fixa mig. for till faster ikväll o surra lite, sen gick jag o lisen ut o surra en stund & till slut blev de lite eparagg me mina brudisar! känns skönt att ha träffat dom flesta nu innan jag åker tillbaks till lägenheten imorrn. ha packat klart nästan allt o tar en lite tidigare buss imorrn så jag hinner städa ut julen, handla o greja lite innan skolan börjar på onsdag :) ha haft ett i stort sett bra jullov så känns ändå lite skönt att komma tillbaks till skolan o träffa alla igen! för o inte tala om praktiken om 1 ½ vecka, wiho :)
nä, nu ska jag lägga över lite bra musik som jag kan ha imorrn när jag ska städa ;)
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0